Услугата

Административни дейности (домоуправител):

 

admin activities
  • организира и документира Общи събрания
  • изпълнява решенията, приети от Общото събрание.
  • предлага на Общото събрание да приеме „Правилника за вътрешния ред“ в етажната собственост и спомага за неговото спазване.
  • представлява етажната собственост в отношенията й с органите на местната власт и с други правни субекти
  • регистрира етажната собственост в Общината (съгл. чл. 46б от ЗУЕС)
  • създава, съхранява и поддържа Книга на етажната собственост (чл. 7 от ЗУЕС)
  • определя точния размер на идеалните части
  • предлага на ОС бюджет и приоритети за ремонт на общите части
  • контролира и/или организира обслужващите дейности (почистване, поддържане на асансьор и др.)
  • предоставя потребителско име и парола за достъп до уеб базирана база данни с всички текущи справки и документи на входа
  • поддържа контакт и/или провежда кореспонденция със собственици/ползватели/обитатели
  • изготвя писма, протоколи, решения от ОС и др.
  • съхранява документи (вкл. изходяща и входяща кореспонденция, протоколи, решения и др. технически паспорт на сградата, когато има такъв, и др.)
  • консултира етажната собственост по всички въпроси, касаещи общите части, общо потребление на услуги и общите комуникации, неплатени задължения и др.
  • изготвя отчет за дейността си в края на всяка отчетна година, който се приема от Общото събрание
  • оптимизира работата във входа (следи как да се намалят разходите и да се увеличат приходите)

Финансови дейности (касиер):

 

tablet-254581_1920
  • изготвя годишен проекто-бюджет и го предлага на ОС
  • събира всички дължими вноски към етажната собственост – чрез EasyPay, ePay, по банков път, в брой (по изключение)
    Повече за начините на плащане на таксите към входа вижте тук
  • извършва всички плащания към доставчици (ток, вода, асансьор) и др.
  • изготвя финансови отчети (приходи, разходи, касова наличност и др.)
  • публикува финансовата информация на интернет страницата http://www.etajna.bg/my-account/
  • информира собственик/обитател за дължими неплатени суми
  • извършва плащания по ремонти и към др. контрагенти
  • предприема действия за събиране на неплатени задължения (съгласно решение на Общото събрание)

Ремонт и обновяване:

 

repair
  • организира дребни и неотложни ремонти
  • събира оферти за планирани ремонти съгл. приоритетите, гласувани на Общо събрание
  • организира и координира ремонтните дейности
  • следи за изпълнението и приема извършения ремонт

 

Допълнителни дейности:

planting
  • озеленяване
  • управление на индивидуални имоти
  • охрана
  • изготвяне на проекти за общите части
  • други